Kouzlo venkova


Smluvní podmínky, zasílání zboží, platby

 

Zasílání zboží

Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 2 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 5 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtudodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

1. Způsoby dopravy:

      
Prostřednictvím společnosti PPL: zásilka bude doručena do druhého dne od podání.

O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.
V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím PPL, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 -18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Za zásilky dodané PPL je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem.

Poštovné PPL při platbě předem: 90,-CZK
Při platbě dobírkou: + 60 CZK

!!! Při nákupu nad 2000 Kč je poštovné zdarma !!!


Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č.40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 200,-Kč.Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě
neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

2. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Každá zásilka j přelepena balící páskou. Pokud je tato páska přetrhnutá, přelepená jinou páskou či zcela nahrazena jinou páskou, nepřebírejte tuto zásilku nebo jej převezměte s výhradou; případně na místě spolu sdopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky.

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu
převzaté zásilky:

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvolenéhodopravce následující:

   
V případě dopravy službou PPL:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Jedůležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Kontakt: 844 775 775

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu,výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Doporučujeme :

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( porcelán, skleněné doplňky apod) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 777 551 721. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

3. Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.      
-na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel,kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)

-ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému PPL , www.ppl.cz

-v případě uložení na depu PPL kontaktujte dopravce na tel.  844 775 775

Pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží.

 

 

Způsoby platby

  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)
    Za zásilky dodané PPL je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem.
  • Bankovním převodem na náš účet 76 196 19 001 /5500 , vedený u Reifeissen Bank  
    Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
  • Hotově při osobním odběru v našem skladu
  • On-line platební kartou - přípravujeme
  • Platební kartou u řidiče PPL při platbě na dobírku

 

 

Smluvní podmínky 

 

Zboží si můžete vybrat prohlížením v katalogu zboží (rozděleno na jednotlivé kategorie v levém menu), nebo hledáním v políčku Vyhledat. Fulltextové hledání je výhodné použít, pokud znáte typ zboží.
U každé položky je cena uvedena včetně DPH .

Veškeré zboží na stránkách je skladem .

 Jste-li již rozhodnuti, které zboží chcete koupit, stiskněte u vybraného produktu tlačítko Do košíku. Systém Vás upozorní, že zboží bylo vloženo do košíku. Nyní máte možnost pokračovat dále v nákupu nebo si zobrazit košík. Do košíku se dostanete vždy kliknutím na nápis Obsah košíku v pravém horním rohu obrazovky. V košíku můžete zboží přidávat, ubírat či mazat. Pokud je Váš nákup v košíku již kompletní, zvolíte si v košíku dále Způsob dopravy a platby.
Po této volbě pokračujete dále kliknutím na tlačítko K pokladně (rekapitulace). Zde vidíte přehled všeho zboží, které kupujete, dále cenu za poštovné a především zvýrazněnou celkovou cenu objednávky včetně DPH. Pokud všechno souhlasí, pokračujete dále kliknutím na nápis Pokračovat. V dalším kroku vyplníte formulář s osobními údaji.

Nyní stačí pouze 3 kroky k dokončení objednávky:

  1. Zadejte svoje osobní údaje (jméno, adresu, telefon...) do předem připraveného formuláře. Pokud máte nějaký dotaz, přání či připomínku, napište nám je do kolonky Poznámka.

  2. Kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku vytvoříte a odešlete závaznou objednávku.

  3. Dokončili jste objednávku = zboží objednáno, objednávka byla odeslána do našeho systému. Na Váš e-mail obdržíte potvrzení objednávky se shrnujícími údaji do 24 hod.

Pokud máte jakékoli další přání, požadavek, dotaz ohledně expedice, nahlášení změn či informaci o zrušení objednávky, neváhejte nás kontaktovat na e-mail info@landhaus.cz  nebo na telefoním čísle :  777 551 721


Zrušení objednávky:
Zákazník má právo zrušit objednávku bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku zabalení zásilky. Tuto skutečnost je zákazník povinnn oznámit buď emailem, nebo telefonicky.
- v případě, že objednávka byla již vyřízena a byla zabalena, je zákazník povinen uhradit náklady spojené se zabalením zásilky.
- v případě, že objednávka byla již vyřízena a byla expedována, je zákazník povinen uhradit náklady spojené se zabalením a expedováním.
- v případě, že zákazník zruší objednávku před zabalením či expedováním, nebude účtován žádný poplatek.

Jak k Vám zboží dopravíme?

Zboží dopravujeme po celé ČR. K přepravě zboží využíváme především přepravní společnost PPL. Zboží Vám bude doručeno do druhého dne od expedice z našeho skladu . Zboží si můžete také vyzvednout osobně v našem skladu. Více informací o dopravě najdete v sekci: Doprava a platba.